Boer Boris een paard voor Sinterklaas

Boer Boris een paard voor Sinterklaas

“Boer Boris een paard voor Sinterklaas” geschreven door “Ted van Lieshout” en met illustraties van “Philip Hopman” is een leuk nieuw boek uit de serie van boer Boris. Deze keer krijgt Boer Boris een brief van niemand minder dan Sinterklaas! Zijn paard is gevallen en hij heeft hulp nodig. Zou Boer Boris de Sint kunnen helpen?

Boer Boris een paard voor Sinterklaas

BOer boris een paard voor sinterklaas achterkant

Boer Boris krijgt een brief van Sinterklaas dat zijn paard is gevallen. Zou de Sint Knol misschien mogen lenen? Het mag wel van Boer Boris, maar Knol is helemaal niet zoals het paard van Sinterklaas! Er moet dus eerst geoefend worden… Maar of dat nou allemaal zo makkelijk gaat? Boer Boris moet alles uit de kast halen om Knol klaar te stomen voor zijn grote avontuur met de Sint.

“Boer Boris krijgt een brief van Sinterklaas. Zijn paard is gevallen. Kan Boer Boris helpen?” (Bron: achterflap boek)

Dit is een boek voor jonge kinderen, peuters en kleuters. Het boek is net als de andere boeken uit de Boer Boris serie niet te dik en staat wederom vol met prachtige illustraties. De tekst is in rijmvorm geschreven, iets wat de kinderen zeker prachtig vinden, omdat ze een beetje verwachten wat er gaat komen. Je kunt de precieze tekst voorlezen, maar je kunt er ook je eigen draai aan geven en je kindje het verhaaltje laten verzinnen.

Lekker in de Sinterklaas sferen komen met dit leuke Boer Boris boek!

Langzaamaan komen we thuis helemaal in de Sinterklaas sferen… Daan is nu vier jaar en ik merk dat hij het allemaal wel heel erg spannend vindt, maar er ook veel zin in heeft! Ik probeer niet teveel met Sinterklaas bezig te zijn, daarvan wordt hij helemaal hyper, maar samen een leuk boekje over Sinterklaas lezen kan natuurlijk altijd! Hij heeft zich helemaal slap gelachen om Knol en Clara! Een erg leuk boek om te lezen met je peuter/kleuter!

Boer Boris een paard voor Sinterklaas

Titel: Boer Boris een paard voor Sinterklaas
Auteur: Ted van Lieshout
Illustrator: Philip Hopman
Uitgeverij: Gottmer
Aantal bladzijden: 32
Uitgave: Hardcover, E-book en Luisterboek
Verschijning: Oktober 2019
ISBN:9789025771935
Leeftijd: 1-3 jaar

Speelgoed met liefde voor kleintjes én de wereld
VTech wil spelend leren mogelijk maken voor de huidige generaties en generaties die volgen. Dat vraagt om meer eco-vriendelijk speelgoed. VTech is al enkele jaren bezig om verpakkingen en producten steeds duurzamer te maken en introduceerde vorig jaar de Play Green lijn. Gerelateerd