De grote dierenatlas

De grote dierenatlas

“De grote dierenatlas” geschreven door “Anne Mac Rae” is een hele mooie geïllustreerde dierenatlas, waarin je een heleboel kunt vinden over verschillende dieren. Je leert de dieren heel goed kennen, niet alleen door het boek te lezen, maar ook met de app! Via de app kan je een heleboel filmpjes bekijken van de dieren.

De grote dierenatlas

Een dierenatlas voor kinderen met gratis app om filmpjes te kijken!

Deze atlas is een echte must-have voor alle kleine dieren fans! Het boek is prachtig geïllustreerd, waardoor je dieren van over de hele wereld leert kennen. Per continent lees je welke dieren er wonen en leer je meer over de dieren. Dankzij de app die speciaal voor deze dierenatlas gemaakt is, kan je ook nog eens bijbehorende filmpjes zien! Je leert de dieren dus niet alleen kennen vanaf de tekeningen, maar in 100 filmpjes zie je een aantal dieren ook echt bewegen!

“De grote dierenatlas” is een boek voor alle kinderen vanaf ongeveer vijf jaar die van dieren houden of meer over dieren willen weten. Het boek is natuurlijk niet alleen leuk voor kinderen, ook papa’s en mama’s kunnen nog een heleboel leren over de dieren! Erg leuk samen het boek te lezen in de app de filmpjes te bekijken.

“De grote dierenatlas” is echt een geweldige dierenatlas, waarin je heel veel leert over de vele verschillende dieren die hier op de wereld leven.

Daan en zijn papa zijn allebei dol op dieren! Ze kunnen er uren naar kijken en ze bestuderen. Eerlijk is eerlijk, ik vind het leuk om ze te zien, maar meer ook niet 😉 . Hoewel het boek voor kinderen vanaf een jaar of vijf is, vindt Daan hem ook helemaal leuk. Hij gaat alle dieren bij langs die hij al kent en vindt het ook leuk om nieuwe dieren te ontdekken. De weetjes zeggen hem nu nog niets, maar als hij eenmaal zelf kan lezen, gaat hij ze vast interessant vinden. Ook met de app naar de filmpjes kijken is een groot succes. Kinderen groeien toch op met telefoons en tablets. Ik vind het super leuk hoe het lezen van een boek nu gecombineerd is met een app. Op deze manier krijg je kinderen ook echt aan het lezen denk ik. De dierenatlas is een groot succes, zeker door het leuke concept van het combineren van een app met een boek. Zeker een aanrader wat mij betreft!

“De grote dierenatlas” kopen

Titel: De grote dierenatlas | Auteur: Anne MacRae | Uitgeverij: van Holkema & Warendorf | Taal: Nederlandstalig | Aantal bladzijden: 48 | Uitgave: Hardcover | Verschijning: September 2018 | Leeftijd: vanaf 5 jaar

Bron beeld; Uitgeverij van Holkema & Warendorf (ovv Citaatrecht)

een persoonlijk sieraad
Heb jij een beetje last van cadeaustress? Geen zorgen, want ik heb een hele leuke tip voor jou. Doe een persoonlijk sieraad cadeau! Dit kan je zowel aan een man als een vrouw geven, maar ook voor kinderen zijn er prachtige sieraden. Het is natuurlijk een ideale tip voor de feestdagen, want sieraden passen gewoon heel goed bij de feeststemming. Als kerstcadeau sieraden geven is heel erg mooi, ze kunnen ook direct gedragen worden. Gerelateerd
Klaas de Kat en het raadsel van Sinterklaas
Klaas de Kat en het raadsel van Sinterklaas is een super leuk sinterklaasboek! Nadat hij vorig jaar enorm snel uitverkocht was, is er nu een herdruk. Dat hij zo snel uitverkocht was, dat verbaast mij helemaal niets, want ik kan je bij voorbaat al verklappen dat het een super leuk voorleesboek is! Gerelateerd
Materiaal keuzes maken bij het inrichten van een kamer
Het inrichten van een kamer, ik vind dat heerlijk om te doen! Wat ik wel altijd lastig vind is het maken van de juiste materiaal keuzes. Denk daarbij aan de vloeren, wanden en raamdecoratie. Het zijn keuzes die voor een langere tijd vaststaan en dat vind ik altijd wel moeilijk. Meubeltjes en accessoires vind ik een stuk minder lastig, die kan je immers makkelijker vervangen. Gerelateerd
Hier is dat feestje met VTech!
Een feestje met VTech bouwen, dat gaat jong en oud zeker lukken met dit leuke speelgoed! Maak in dit artikel kennis met de VTech DJ Beat Boxer, de Super Sound Karaoke en de Kidizoom Snap Touch! Speelplezier voor jong en oud met deze leuke items van VTech. Ook leuk om cadeau te doen tijdens bijvoorbeeld de feestdagen, verjaardagen of andere gelegenheden. Gerelateerd
Sinterklaasbloghop 2022
Jaja, het is weer zover! Het is weer tijd om te gaan bloghoppen! Vorig jaar sloeg ik een jaartje over, maar dit jaar doet Happinessfromme weer mee met de #SinterklaasBloghop2022 ! Andere jaren was het al een groot succes en ik hoop dat het dit jaar ook weer erg leuk wordt. Ook dit jaar kan je dus weer lekker bloghoppen en kans maken op toffe prijzen! Iedere blogger geeft namelijk een leuke prijs weg, op Happinessfomme maak je kans op € 35,00 shoptegoed van Kaya sieraden! Gerelateerd