Het meisje dat aan de oever verscheen

|| Recensie || Het meisje dat aan de oever verscheen

“Het meisje dat aan de oever verscheen” geschreven door “Geert Kimpen” is een boek waardoor je je gaat realiseren dat het goed is om je dromen achterna te gaan. Dat je mag zijn wie je bent! Een boek over zielsverwantschap en liefde, want daar kan je soms niet aan ontkomen.

Het meisje dat aan de oever verscheen

Wat zou jij doen als je je zielsverwant ontmoet, maar je durft het niet te geloven?

Het meisje dat aan de oever verscheen

Kama, 14 jaar, is de zoon van een visserman. Hij gaat met zijn vader mee op de vissersboot, maar dit is niet wat hij zelf wil. Kama wil iets anders, hij wil zelf kunnen ontdekken die hij is en wat hij wil. Daarvoor moet hij alleen wel het dorp verlaten waar hij opgroeide. Hij gaat naar de mysterieuze Tempel van het Oosten en hoopt daar zijn lot te kunnen accepteren en zichzelf te vinden. Maar dan ontmoet hij het meisje aan de oever, Shakti. Ze zegt zijn zielsverwant te zijn! Een dilemma, want kies Kama ervoor om op reis te gaan of kiest hij voor het meisje dat het neemt zoals hij is? Durft hij zijn droom achterna te gaan of kiest hij ervoor om bij het meisje te blijven?

“Wanneer Kama, een visserszoon die niet van de zee houdt, een wijze stoffenhandelaar ontmoet, verzamelt hij genoeg moed om zijn dorp te verlaten. Hij wil zijn eigen doel in het leven ontdekken en vertrekt naar de mysterieuze Tempel van het Oosten. Daar zouden, volgens de legende, mannen het geheim van man-zijn en de liefde kunnen leren ontraadselen. Maar dan ontmoet hij het meisje aan de kant van de oever. Zij beweert dat ze zijn zielverwante is. Zal zijn reis eindigen nog voordat die goed en wel begonnen is?” (Bron: achterflap boek)

“Het meisje dat aan de oever verscheen” is een boek voor iedereen die van boeken houdt met een diepere betekenis. Een boek dat je aan het denken zet over je leven en wat je allemaal wilt bereiken.

“Het meisje dat aan de oever verscheen”, een mooi boek dat je aan het denken zet over je eigen leven en de doelen die je wilt bereiken.

Het boek vertelt een mooi verhaal dat je tevens aan het denken zet over de dingen die je zelf zou willen bereiken. Kies je voor dat wat voor de hand ligt en misschien wel de makkelijke weg is, of kies je ervoor om jezelf verder te ontdekken? Wil je voldoen aan de verwachtingspatronen die anderen van je hebben, of kies je ervoor om je eigen pad in het leven uit te stippelen? Over het boek zelf wil ik verder niet te veel verklappen, maar ik vind het fijn geschreven. Ik kan me wel voorstellen dat een eerder boek van Geert meer dan 100.000 keer verkocht is.ย

Het meisje dat aan de oever verscheen

Titel: Het meisje dat aan de oever verscheen
Auteur: Geert Kimpen