Wie eet wat

Wie eet wat?

“Wie eet wat?” is een boek waarin je kindje leert over dieren. Waar woont het dier en wat eet hij eigenlijk? Met de schuifjes daagt het boek echt uit om mee te doen. En… het boekje is helemaal van karton, dus ook kleine kinderen kunnen er goed mee aan de slag!

Wat eet het dier? Schuif het vakje en zie of je gelijk hebt!

Wie eet wat?

“Wie eet wat” is een boek voor met name de kleinere kinderen. Doordat het boekje helemaal van karton is gemaakt, kunnen ze hem ook goed zelf lezen. Ze leren over waar de verschillende dieren wonen en wat ze graag eten. Kunnen ze het allemaal vinden?

“Wie eet wat?” is een boekje voor alle kleine dieren liefhebbers!

Daan is dol op dieren! Hij bestudeert ze altijd helemaal en volgt ze op de voet. Hij gaat graag op ontdekking en is sowieso graag buiten. Maar wat de dieren eten, nee dat wist hij allemaal niet. Normaal is hij vrij snel zijn concentratie kwijt, maar doordat hij nu echt mee kon doen, kon hij lang zijn aandacht erbij houden. Hij was erg fanatiek met het zoeken van de dieren en hun eten en wilde natuurlijk zelf de schuifjes opzij schuiven om te kijken of het goed was. Een aanrader voor kleine dierenvrienden, ook als ze normaal niet het geduld hebben om te lezen!

“Wie eet wat?” kopen

Titel: Wie eet wat? |  Uitgeverij: Standaard uitgeverij | Taal: Nederlandstalig | Aantal bladzijden: 12 | Uitgave: Hardcover-Karton | Verschijning: Juni 2018 | Leeftijd: vanaf 4 jaar

Volg Happinessfromme ook op Facebook, Instagram & Pinterest en blijf op de hoogte van o.a. de laatste nieuwtjes, persoonlijke updates & nog veel meer leuks… β™₯

Bron beeld; Standaard uitgeverij (ovv Citaatrecht)

Mijn Interactieve Video Microscoop van VTech is Speelgoed van het Jaar in Nederland! Wederom super leuk en leerzaam speelgoed voor de wat oudere kinderen. Alle kleine en grote professoren; welkom in de wereld van virussen en cellen! Mijn Interactieve Video Microscoop valt zeker in de smaak bij alle wijsneuzen van 7 tot 99 jaar! Natuurlijk mag je er ook gewoon mee spelen als je 100 bent πŸ˜‰ . Turen naar de grootste geheimen van het aardse leven is natuurlijk super indrukwekkend, wie wil dat nu niet? Gerelateerd
De vakjury heeft de winnaars van de Verkiezing Speelgoed van het Jaar 2022 bekend gemaakt! Tijdens de zomervakantie hebben ze 156 stuks speelgoed uitgebreid getest en beoordeeld. Hier zijn uiteinde drie winnaars in 15 categorieΓ«n uitgekomen! Vanaf nu mag het publiek, dus ook jij, stemmen op hun favoriet. Dit kan tot en met 28 oktober 2022 en je maakt daarbij ook nog eens kans op een mooie prijs als je stemt! Gerelateerd