Wonder Park (film) | Recensie

Wat als het park waar je van droomde werkelijkheid wordt? Wonder Park vertelt het verhaal over een bijzonder pretpark waar de fantasie van een creatief meisje genaamd June tot leven komt. Vandaag (21/8/19) is de DVD en de BlueRay uitgekomen, maar wij mochten hem al eerder kijken. In deze blog vertel ik je meer over de film!

Wonder Park

Een magisch avontuur!

June woont in een fijn en warm gezin met haar vader en moeder in een huis vol met creativiteit. Ze heeft veel creativiteit en fantasie en al haar creaties worden in het klein nagebouwd. Samen met haar moeder fantaseert ze over haar eigen pretpark dat ze Wonder Land noemt,  het park ligt verborgen in het bos. Maar dan ontdekt ze op een dag dat het park helemaal geen fantasie is, maar dat het echt bestaat! June haar moeder wordt ziek en moet voor een behandeling weg, waardoor June alleen met haar vader achter blijft. Ze is erg verdrietig en heeft eigenlijk geen zin meer om te fantaseren. Er is alleen wel één ding, June is de enige die Donder Park kan redden!

Wonder Park is een film voor het hele gezin en heeft een advies leeftijd vanaf 6 jaar. Dit komt met name door wat spannende dingen. Ik ben echter van mening dat kleuters ook prima naar de film kunnen, Daan (bijna 4) vond het ook geweldig! Maar dit is iets wat ouders natuurlijk helemaal zelf moeten bepalen.

Het is een film waar je sowieso om moet lachen, maar er zitten ook stukjes in waar je misschien wel een traantje moet laten. Wonder Land weerspiegeld goed June haar gevoelens. Kinderfilms hebben meestal een boodschap naar kinderen toe en zo ook deze film voor mijn gevoel. De film laat zien hoe ingrijpende gebeurtenissen een kind kunnen veranderen. Van een vrolijk kind vol geweldige ideeΓ«n wordt June een meisje die alle vrolijkheid verliest.

Onze mening…

Wij hebben een film middag ingelast op een regenachtige dag en ik moet zeggen, we hebben er alle drie van genoten. Ondanks dat leeftijdsaanbeveling vanaf 6 jaar, heeft Daan (bijna 4) hem wel gewoon gekeken. De boodschap in de film komt bij Daan nog niet over, maar die vond het pretpark helemaal geweldig! Zelf vond ik de film ook erg leuk, zeker met alle mooie kleuren. Eigenlijk heel veel vrolijkheid! Zeker een aanrader op een druilerige dag!

“Wonder Park” kopen

Titel: Wonder Park | Distributeur: Paramount Pictures | Regisseur: Josh Appelbaum | Cast: Jennifer Garner, Matthew Broderick, Mila Kunis | Taal: Engels (met ondertiteling) | Duur: 81 min. | Leeftijd: Vanaf 6 jaar | Uitgave: DVD en Blue Ray | Verschijning Film: April 2019 | Verschijning DVD en Blue Ray: Augustus 2019 | Categorie: Animatie

Volg Happinessfromme ook op Facebook, Instagram & Pinterest en blijf op de hoogte van o.a. de laatste nieuwtjes, persoonlijke updates & nog veel meer leuks… β™₯

Bron beeld; Paramount Pictures (ovv Citaatrecht)

WINNAAR – Aan dit artikel was een winactie gekoppeld.
Deze winactie is gesloten en de winnaar heeft persoonlijk bericht ontvangen.

Mijn Interactieve Video Microscoop van VTech is Speelgoed van het Jaar in Nederland! Wederom super leuk en leerzaam speelgoed voor de wat oudere kinderen. Alle kleine en grote professoren; welkom in de wereld van virussen en cellen! Mijn Interactieve Video Microscoop valt zeker in de smaak bij alle wijsneuzen van 7 tot 99 jaar! Natuurlijk mag je er ook gewoon mee spelen als je 100 bent πŸ˜‰ . Turen naar de grootste geheimen van het aardse leven is natuurlijk super indrukwekkend, wie wil dat nu niet? Gerelateerd
De vakjury heeft de winnaars van de Verkiezing Speelgoed van het Jaar 2022 bekend gemaakt! Tijdens de zomervakantie hebben ze 156 stuks speelgoed uitgebreid getest en beoordeeld. Hier zijn uiteinde drie winnaars in 15 categorieΓ«n uitgekomen! Vanaf nu mag het publiek, dus ook jij, stemmen op hun favoriet. Dit kan tot en met 28 oktober 2022 en je maakt daarbij ook nog eens kans op een mooie prijs als je stemt! Gerelateerd