Beauty & Gezondheid,  Review

Beauty; Essie nagellak en serum

Beauty, iets waar je nog niet veel over gelezen hebt hier op de blog! Toch vind ik het wel heel leuk en interessant… Nu kreeg ik de kans om Essie nagellak te reviewen, iets wat ik spannend vind om te doen omdat het de eerste keer is, maar ook heel leuk! Benieuwd naar wat ik er van vond?

Essie nagellak

Ik mocht twee Essie nagellak producten uitzoeken. Aangezien ik geen echte beauty expert ben, ben ik voor een vrij veilige keuze gegaan. Namelijk de; Essie Nail & Skin Serum – Komkommer Extract & Essie Leathers Collection Mini Nagellak Set 1 By Rebecca Minkoff. De eerste nagellak is voedend en zorgt voor verharding en hydratatie. De tweede is een nagellak set met drie kleuren; rood, groen en blauw. Ideaal voor de feestdagen!

Essie Nail & Skin Serum – Komkommer Extract

Ik ben erg gevoelig voor hoe een product eruit ziet. Deze nagellak trok direct mijn aandacht door de drie kleuren. Dat is natuurlijk niet het belangrijkste, deze nagellak is heel verzorgend, waar ik heel blij mee ben! De lak bevat een vochtinbrengend serum voor glanzende nagels en olie om de huid te voeden. Er zijn in totaal drie varianten beschikbaar;

• Komkommer extract voor een kalmerende werking
  • Guave extract voor robuuste nagels
  • Blauwalg voor versterkte nagels

Je moet het flesje wel even schudden voor gebruik! De geur is totaal niet wat je verwacht van nagellak het is niet vies, maar wel even wennen.

Essie Leathers Collection Mini Nagellak Set 1 By Rebecca Minkoff

Ik was erg benieuwd naar deze kleuren! Paars, rood en groen, perfect voor de aankomende feestdagen! Rood tinten gebruik ik wel vaker als ik nagellak draag maar paars en groen eigenlijk nooit. Het was dus even spannend hoe het zou staan! Ik moet zeggen, het is even wennen, maar het lijkt leuk. De nagellak was heel prettig met aanbrengen, het dekt goed en is ook lekker snel droog. Als het opgedroogd is, dan heeft het een mooi mat effect. Wat mij betreft een aanrader!

Hieronder vind je een foto van hoe de nagellak eruit ziet als het aangebracht is.

Mijn favoriet is echt de rode als ik eerlijk ben. Op de foto lijkt het te glimmen, maar dat is in het echt veel minder. De blauwe en de groene voelt nog een beetje onnatuurlijk maar dat komt denk ik doordat ik ze normaal niet gebruik. Ik ben er erg blij mee en de groene of blauwe gaat mooi bij mijn kerst outfit matchen. Met name de groene want daar lijken een soort van subtiele glitters in te zitten en dat past natuurlijk helemaal bij de feestdagen.

De doorzichtige lak op de pink is het serum, daar ben ik zeker over te spreken. Zoals ik hierboven al schreef is de geur even wennen, maar verder heel fijn!

Gebruik jij graag nagellak? Heb je een favoriet merk of een favoriete kleur?

“Essie nagellak” kopen