Vtech Kidi DJ Mix

De Kidi DJ Mix maakt jou een echte DJ!

Met de Kidi DJ Mix kan iedereen een echte DJ worden! Oké, het speelgoed is voor kinderen vanaf een jaar of zes, maar mijn ervaring is dat papa’s en mama’s het zelf ook wel heel erg leuk vinden! Er zijn verschillende manieren waarop je met de Kidi DJ Mix kunt spelen en daar ga ik je alles over vertellen. Voor kinderen is de speel modus erg leuk, zodra ze wat ouder worden en de DJ Mixer beter begrijpen kunnen ze via Bluetooth zelfgekozen nummers mixen. Dat is nog niet zo gemakkelijk…

De Kidi DJ Mix is echt een aanwinst in de VTech speelgoed collectie vind ik! Het is weer een keer iets dat helemaal nieuw is en daarbij enorm leuk is voor de oudere kinderen. Het lijkt zo makkelijk, maar als je echt nummers wilt gaan mixen, dan moet je heel goed luisteren. Kinderen van een jaar of 6 kunnen er heerlijk mee spelen en des te ouder ze worden, des te beter ze het mixen gaan begrijpen.

De Kidi DJ Mix

Een tijd geleden schreef ik al een artikel over de  Vtech Kidi DJ Mix, ik was destijds al heel enthousiast toen ik over deze nieuwe release van VTech las. Daan kreeg de Kidi DJ Mix onder de kerstboom en ik kan je nu dus ook vertellen of het echt zo leuk is als ik dacht! Aan Daan zijn gezicht hieronder op de foto kan je al zien hoe blij hij was toen hij dit cadeautje onder de boom vond!

Vtech Kidi DJ Mix

Over de DJ Kidi Mix

De Kidi DJ Mix was volgens de vakjury één van de winnaars in de categorie 6/7 jaar in de Verkiezing Speelgoed van het Jaar 2021 en dat vind ik niet onterecht! Waar een klein land groot in kan zijn; onze kinderen zijn misschien wel de nieuwe generatie top DJ’s en je kunt niet vroeg genoeg beginnen met oefenen. Dat oefenen wil perfect met deze DJ Mix, die een heleboel mogelijkheden heeft.

Mogelijkheden DJ Mix

Leuker wordt het kennismaken met techniek niet, want dankzij de draaitafel kunnen de kinderen hun eigen muziekcreaties maken. Noem het gerust een professional in kinderuitvoering, deze stoere 12-in-1 alleskunner; de Kidi DJ Mix. Mixen, opnemen, crossfaden en wel tig mogelijkheden om zelf muziek te maken zitten erin. Uitgedraaid zijn ze voorlopig niet. Er zitten meer dan 2000 mixcombinaties in, maar ook een discolamp die synchroon aan elke tune voor coole lichteffecten zorgt.

Vtech Kidi DJ Mix

Dus… Wat kan je er nu mee?

Kort gezegd kan je heerlijk met muziek zitten spelen. Je kunt je eigen mixjes maken of bestaande nummers een beetje oppimpen door de Bluetooth optie. Als je bestaande nummers gaat mixen, dan moet je goed luisteren naar de beats wil je alles passend krijgen. Het is niet makkelijk, maar kinderen worden er al snel handig in!

Wat vind ik ervan?

Persoonlijk ben ik wel fan van nieuwe dingen ontdekken, ben ik dol op muziek en houd ik ook wel van een feestje. Ik vindt de DJ Mix dan ook erg leuk speelgoed! Er zijn zoveel mogelijkheden. Je kunt spelletjes spelen, waardoor je beats en een ritme leert herkennen, je kunt zelf leuke beats maken en daarnaast kan je ook nog eens bestaande nummers zelf gaan mixen! Dat laatste is echt wel een uitdaging en niet alleen leuk voor kinderen, maar ook voor papa’s en mama’s.
Vtech Kidi DJ Mix

En wat vindt Daan ervan?

Natuurlijk mag ook Daan zijn mening weer geven over de Kidi DJ Mix! Hij speelt er erg graag mee en vindt met name het lampje helemaal cool! ‘s Avonds hebben wij geregeld disco in huis. Het spelletje vindt hij nog een beetje lastig, maar bestaande liedjes mixen vindt hij dan weer helemaal geweldig! Precies alles op de beat doen is nog enorm lastig, maar gaat om het plezier en dat heeft hij zeker!

“Kidi DJ Mix” Kopen