Letterketting Cubes, een prachtige gepersonaliseerde ketting!
Fashion,  Review

Sieraden zijn voor mij niet zomaar sieraden. Achter al mijn sieraden zit eigenlijk wel een betekenis. In dit artikel vertel ik over de letterketting cubes van Kaya sieraden. Deze prachtige ketting heeft ook een mooie betekenis voor mij! Iedereen heeft soms misschien wel het idee er even alleen voor te staan. Ik heb dat wel, hoewel ik weet dat ik nooit alleen sta, want achter mij staan onder andere twee super lieve mannen en die draag ik vanaf nu ook echt met mij mee!

Voor mij geeft de ketting dus een klein steuntje in de rug op lastige momenten. Even aan mijn ketting voelen, dan voel ik niet één steentje maar drie en dat we samen zijn! Natuurlijk is deze mooie ketting niet alleen leuk voor jezelf, hij is ook prachtig om cadeau te doen! Bijvoorbeeld een cadeau voor moeder of oma, misschien wel aan je zus of een goede vriendin. Doordat je de ketting personaliseerd, zal hij altijd passen bij de persoon voor wie je hem koopt.

Letterketting Cubes

De letterketting cubes is in 2022 nieuw in het assortiment van Kaya sieraden. Het is een initialen ketting die je naar wens kunt personaliseren. Zo kan je bijvoorbeeld kiezen voor verguld of sterling zilver. Zelf koos ik voor sterling zilver, want dat is wat bij mij past en eigenlijk zijn al mijn sieraden zilver. Zo kan ik het ook nog leuk combineren! Uiteraard kan je zelf aangeven welke en hoeveel letters je aan je ketting wilt hebben. Ook qua ketting heb je nog keuze uit verschillende stijlen en lengtes.

Letterketting Cubes, een prachtige gepersonaliseerde ketting! 1

Gepersonaliseerde ketting

De letterketting cubes valt in de categorie gepersonaliseerde kettingen. Ik koos voor de initialen van mijn man, mijn zoon en mijzelf; M, N & D. Zoals ik al vertelde is de ketting voor mij ook echt een steuntje op moeilijke momenten. Soms heb ik het gevoel dat ik alleen voor sta. Dat is absoluut niet zo met mijn twee liefhebbende mannen thuis en alle andere lieve mensen om mij heen! Maar goed, ik kan moeilijk iedereen zijn initialen om de nek hangen, hoe dankbaar ik ze ook ben natuurlijk!

Letterketting Cubes, een prachtige gepersonaliseerde ketting! 2

Het perfecte cadeau!

Een gepersonaliseerd sieraad is natuurlijk niet alleen leuk voor jezelf, maar ook het ideale cadeautje! Een cadeautje dat je op vele momenten kan geven. Natuurlijk als bijzondere herinnering aan een gebeurtenis, maar ook als kleine attentie. Denk bijvoorbeeld aan moederdag, een verjaardag, een jubileum, een geboorte en al die andere momenten waarop je iemand even in het zonnetje wilt zetten.

Je kunt een sieraad naar wens samen stellen en deze wordt dan binnen 1-2 werkdagen (Nederland) gratis thuisbezorgd. Je hoeft er niet voor thuis te blijven, dus je hoeft niet bang te zijn dat je net de postbezorger mist. Daarnaast ontvang je de sieraden in een mooi doosje, waardoor je direct een prachtige geschenkverpakking hebt.

Letterketting Cubes, een prachtige gepersonaliseerde ketting! 3

Over KAYA sieraden

“Dan kan iedereen zien dat we bij elkaar horen”

Dankzij bovenstaande uitspraak van Tanja Rakhou (KAYA Sieraden) haar 5-jarige dochter Kaya werd ze op het idee gebracht om een eigen sieraden webshop te starten. Kaya wilde namelijk graag samen met haar moeder een matching sieraden setje dragen. Die was nergens te vinden, dus is ze zelf maar gaan ontwerpen! De webshop, gespecialiseerd in sieraden voor mama & haar mini-me, ging snel daarna live.

Het KAYA assortiment

Inmiddels vind je bij KAYA Sieraden meer dan alleen mama-dochter sieraden. Samen met een team creëert Tanja unieke & persoonlijke sieraden met ieder een eigen verhaal. Zo kun jij betekenisvolle momenten altijd met je meedragen.

Little things mean a lot
“Het is als een tastbaar aandenken voor een bijzondere gebeurtenis”
Kaya sieraden