Mijn schoolfotoboek; van peuter tot puber!
Review,  Ouderschap

De tijd vliegt voorbij! Lekker cliché, ik weet het, maar het is ook echt zo! Nog even en dan gaat mijn baby al naar de basisschool! En nu besef ik mij des te meer hoe snel het gaat. Gelukkig zijn er op de psz (foto)boeken bijgehouden, je ziet zoveel veranderingen! Maar hoe doe ik dat straks op de basisschool? Het antwoord is met een schoolfotoboek!

Een schoolfotoboek

We maken een heleboel foto´s in dit digitale tijdperk. Maar hoeveel druk je er eigenlijk af? Foto’s zijn zoveel gaver als je ze echt in je handen hebt, althans, dat vind ik! Zeker foto’s over een langer tijdbestek zijn waardevol om te bekijken terwijl je ze in je handen hebt. Met het schoolfotoboek creëer je zelf een fotoboek, van peuter tot puber! Het enige dat je hoeft te doen is ieder jaar de foto’s in te plakken en wat vragen te beantwoorden. Aan het einde van je schoolcarrière heb je een mooi boek waarmee je terug kunt kijken op je schoolperiode.

Ik heb een exemplaar van het schoolfotoboek gekregen en het ziet er super leuk uit! Bij Daan op de peutergroep worden geen schoolfoto’s gemaakt, maar als hij volgend jaar naar school gaat, dan kunnen we hem mooi in gaan vullen!

Schoolfotoboek invulboek KusTerugSchoolfotoboek invulboek KusTerug

Invulboeken zijn hot!

Ik merk de laatste tijd steeds vaker dat invulboeken hot zijn! Je kunt ze in allerlei soorten en maten vinden. Ze zijn natuurlijk om voor jezelf te kopen, maar je kunt ze ook als cadeautje weg geven of als cadeau vragen natuurlijk! Denk bijvoorbeeld aan invulboeken tijdens de zwangerschap, de kraamperiode, de eerste vier jaar en ga zo maar door. Leuk om herinneringen te maken voor later!

Bedankt voor dit leuke boek Angeliek! Angeliek is eigenaresse van KusTerug (waar o.a. de invulboeken verkocht worden) en van Vrouwwatbenjemooi. Vrouw wat ben je mooi is een website voor vrouwen tussen de 30 en 85 jaar over alles wat vrouwen bezighoudt.

“Een schoolfotboek” kopen

Speelgoed met liefde voor kleintjes én de wereld
VTech wil spelend leren mogelijk maken voor de huidige generaties en generaties die volgen. Dat vraagt om meer eco-vriendelijk speelgoed. VTech is al enkele jaren bezig om verpakkingen en producten steeds duurzamer te maken en introduceerde vorig jaar de Play Green lijn. Gerelateerd