Toy^2 Track Connectors, combineer Duplo en het houten spoor!

Herken je dat? Dat twee soorten klassiek speelgoed erg gewild zijn thuis, maar dat je ze niet met elkaar kunt combineren? Hier thuis was dat zo met Duplo en het houten spoor. Was inderdaad, want zie hier de Toy^2 Track Connectors! Met deze handige Track Connectors kan je nu je favoriete klassieke speelgoed met elkaar verbinden, dankzij de Track Connectors kan je houten spoor nu gemakkelijk de lucht in met Duplo!

Daan zijn Duplo en houten trein staan tegenwoordig op zijn kamer, maar was toen hij kleiner was echt het favoriete speelgoed. Tegenwoordig heeft hij Lego en een Lego trein waar een beetje meer uitdaging in zit. Toch zie ik dat hij door de Track Connectors weer heel fanatiek aan het bouwen is met zijn houten trein en Duplo. Hij ziet weer nieuwe uitdagingen dus is het weer enorm interessant.

Toy^2 Track Connectors

Met de Track Connectors van Toy^2 kan het houten spoor (van o.a. Brio, Lidl en Ikea, dit past namelijk allemaal op elkaar) verbonden worden met Duplo (BiOBUDDY of andere passende blokken). Je kunt nog steeds mooie spoortrajecten maken met het houten spoor, maar de toevoeging is dat je het spoor nu ook gemakkelijk omhoog kunt laten gaan. Dankzij de Track Connectors kan je dus nu je favoriete speelgoed met elkaar verbinden voor nog meer speelplezier.

Toy^2 Track Connectors, combineer Duplo en het houten spoor!(4)Laten we een baan gaan bouwen!

Zoals ik al vertelde was Daan altijd al fan van Duplo en zijn houten spoor. Op zijn kamer speelde hij er nog wel mee, maar de Lego die beneden staat trok vooral zijn interesse. Met de doos Track Connectors die hij kreeg is hij nu weer druk aan de slag met Duplo en zijn houten spoor.

Toy^2 Track Connectors, combineer Duplo en het houten spoor!(2)Op en neer…

Zoals je op de foto hierboven kunt zien kan Daan nu een spoor maken op verschillende hoogtes. De sporen kunnen over elkaar heen en onder elkaar door lopen, waardoor het nog uitdagender wordt. Je maakt een torentje van je Duplo blokjes, waar je vervolgens een Track Connector bovenop plaatst. Het houten spoor kan je vervolgens aansluiten op de Track Connector.

Langere levensduur en meer speeltijd!

Met de Toy^2 Track Connectors is het dus mogelijk om houten treinrails (bijvoorbeeld van BRIOยฎ of IKEA) te verbinden met DUPLOยฎ-bouwstenen of vergelijkbaar. Hierdoor kun je met je kinderen:

• Geweldige houten treinrails bouwen!
  • Samen bouwen, ook als er sprake is van een leeftijdsverschil.
  • Zelfs voor volwassenen wordt het bouwen van een toffe baan nu een uitdaging!
  • Oud speelgoed een nieuw leven geven, waardoor het speelgoed duurzamer wordt en nog meer speeltijd oplevert.

TOY^2 Railverbinders verbindt niet alleen speelgoed met elkaar, maar ook kinderen en volwassenen!

Toy^2 Track Connectors, combineer Duplo en het houten spoor!(1)

Meer over de Toy^2 Track Connectors…

De Toy^2 Track Connectors zijn vrij nieuw hier in Nederland en daarom ook nog niet heel bekend. In de Scandinavische landen zijn de Track Connectors echter al heel erg groot. De Track Connectors worden met veel zorg voor het milieu gemaakt, ze zijn gemaakt van plastic wat goed te recyclen is. Er zijn ook verschillende pakketten verkrijgbaar. Zo kan je klein beginnen met een starterspakket, of je gaat gelijk aan de slag met een Engineer set waarmee je al alles uit de kast kunt halen! De Toy^2 Track Connectors zijn in deze Nederlandse webshop te bestellen.

Toy^2 Track Connectors, combineer Duplo en het houten spoor!(3)

Track Connectors kopen.

Wat vind ik ervan?

Wat een super leuke aanvulling zijn deze connectors op het speelgoed dat wij al hebben! Er wordt nu weer veel gespeeld met speelgoed dat al een tijdje in de kast stond, omdat de uitdaging eraf was. Ik ben er fan van, omdat er oog is voor duurzaamheid op verschillende fronten. Zowel tijdens de productie als tijdens het spelen. Dankzij de connectors wordt oud speelgoed immers weer interessant!

De connectors zijn een leuke aanvulling op het duurzame speelgoed dat wij al hebben!

Wat zegt Daan erover?

Niet geheel onbelangrijk is natuurlijk wat Daan ervan vindt. Toen het pakketje bezorgd werd, was hij direct nieuwsgierig! Ik kreeg direct het verzoek om de Duplo en het houten spoor naar beneden te slepen zodat hij aan de slag kon. Er zat direct weer uitdaging in en hij ging aan de slag! Uiteindelijk stond er (met een beetje hulp van papa, die dit ook helemaal geweldig vindt) een tof treinspoor!

Verschillende sets!

Er zijn diverse verschillende set verkrijgbaar van deze track connectors, onder andere;

Volg Happinessfromme ook op Facebook, Instagram & Pinterest en blijf op de hoogte van o.a. de laatste nieuwtjes, persoonlijke updates & nog veel meer leuks… โ™ฅ