Meester Jaap Bundel

Meester Jaap Bundel, 6 toffe Meester Jaap boeken!

Meester Jaap Bundel” geschreven door “Jacques Vriens” is een boek vol mooie verhalen met prachtige illustraties dat ieder kind op de basisschool wel uit voorgelezen wil worden of zelf wil lezen! Want meester Jaap, dat is toch echt wel de leukste meester die je maar kunt hebben!

Meester Jaap, alle leukste, stoutste en gekste verhalen!

Meester Jaap Bundel

Meester Jaap Bundel

Deze meester Jaap bundel is een bundel waar in totaal zes meester Jaap boeken in staan;

• Meester Jaap
  • Meester Jaap doet het weer
  • Meester Jaap gaat nooit verloren
  • Meester Jaap maakt er een puinhoop van
  • Meester Jaap houdt van iedereen! (meestalโ€ฆ)
  • Meester Jaap is een held (op sokken!)

Zes boeken van meester Jaap, dat is rond de 120 verhalen! In al die verhalen beleefd meester Jaap weer een ander avontuur.

“In dit boek vind je alle leukste, stoutste en gekste verhalen over meester Jaap, de allerleukste meester van Nederland. In zijn klas is het nooit saai: hij deelt spekkies uit, hij voetbalt mee en gaat verkleed op de schoolfoto. Natuurlijk gebeuren er ook wel eens minder leuke dingen, maar meester Jaap kan iedere ruzie oplossen en elke verdrietige leerling troosten. Een meester om van te houden dus!” (Bron:ย  achterflap boek)

“Meester Jaap Bundel” is een boek voor alle kinderen die naar school gaan. Het boek is voor kinderen vanaf een jaar of zes, maar ik denk persoonlijk dat ook de kleuters echt wel kunnen lachen op de verhalen van meester Jaap. In het boek staan zo ontzettend veel leuke verhalen! Hij bakt pannenkoeken of in hulpsinterklaas. Hij gaat zwemmen, dansen en heeft geheimen. Ook in de winter heeft meester Jaap pret met sneeuwballen en schaatsen. Voor een heleboel gelegenheden staat er wel een verhaaltje in het boek!

“Meester Jaap Bundel” is een bundel boordevol leuke verhalen over de leukste meester van de wereld.

Meester Jaap, ik ken de boeken al heel lang. Met name in de tijd dat ik aan de leraren opleiding studeerde is het boek als een favoriet voorleesboek naar voren gekomen. Niet alleen voor de kinderen hoor, ook ik zelf ben dol op de verhalen! Nu valt Daan met zijn drie jaar natuurlijk niet helemaal in de doelgroep van dit boek, maar toch heb ik hem er uit voorgelezen. Hij zag de lol er echt wel van in!

Ook leuk als voorleesverhaaltje voor de jongere kinderen dus! Natuurlijk heb ik ook verhaaltjes voorgelezen aan een wat ouder publiek van bijna zes en acht jaar. De oudsten kenden het boek wel al, maar natuurlijk nog niet alle verhaaltjes! Ze mochten om de beurt kiezen en we hebben dan ook aardig wat verhaaltjes gelezen. Als het aan hun lag zouden we het hele boek doen ๐Ÿ˜‰ . De conclusie van zowel mij als alle kinderen is dat je dit boek, of in ieder geval รฉรฉn van de meester Jaap boeken echt moet hebben of lezen! ย

Meester Jaap

Titel:ย Meester Jaap Bundel
Auteur: Jacques Vriens